péntek, június 10, 2011

finom és édes

2011 június 6. - Az év fagylaltja verseny
Csuta Zsolt csákvári cukrászmester gesztenye fagylaltja aranyérmes és közönségdíjas lett!

Kisgyermekként biztosan mindenkinek nagy álma, hogy egyszer ellátogathasson a csokigyárba, és ott a sok-sok finomsággal degeszre tömje a hasát.
Velem ez most fordult elő. Bár nem csokival, de én ezt nem is bánom!!!! SŐT!!!!!

Zsoltinak köszönhetően lehetőségem nyílt megtekinteni a kézműves fagylaltjainak az elkészítését.
És itt jön a lényeg: nem csak az elkészítés menetét figyelhettem és örökíthettem meg, hanem meg is kóstolhattam!
Hát......bevallom......ahogy a képeket nézegetem, még most is érzem ezeket a csodálatos ízeket a számban!!!

Ha 2 vagy 3 gombócnál meg kellett volna állnom (mert egyszerre nem fért volna több belém), nem is tudom melyik 3 lett volna a favorit.
Nagyon nehéz úgy dönteni, hogy ennyi finomság mosolyog vissza rád:)
Csak állnék a fagylaltos pult előtt, és azon tanakodnék, melyik is legyen a kiválasztott...

A  2010-es  győztes "fahéjasaszilváscsodafagyi", azaz a házias vidámság, vagy az idei, 2011-es nagy kedvenc, a gesztenye???
Vagy az ott, vagy inkább a másik???

Érdemes megkóstolni, senki nem fog csalódni!
Van köztük klasszikus és különleges, gyerekek és felnőttek kedvence egyaránt.
És mind isteni!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése