hétfő, február 13, 2012

Bakonynána - "Jót s jól, ebben áll a nagy titok!"

szól az idézet Kazinczy Ferenctől. És hogy mennyire igaz ez a következő bejegyzésre!

Van egy kis község a Bakonyban, Bakonynána.  
Nyugodt és békés kis település.
Sok szép dolgot rejt magában, melyek közül egyet szeretnék most bemutatni.
Melinda és Robi csodálatos dolgokat készítenek agyagból! Nagyszerű az a tudás, tapasztalat és kreativitás ami bennük lakozik.

...ha az ember belép az ő kis birodalmukba, csak ámul és bámul...én is így jártam! :)
nagyon élveztem azt a kis időt, amit eltölthettem velük. Örülök, hogy megismerhettem Őket (amit az egyik kedves barátnőmnek köszönhetek), rendkívül közvetlen, barátságos emberek.
Köszönöm Nektek!

Keressétek őket bátran!!!!

             Farkas Róbert
tel.:       +36 30 618 4164
             


































2 megjegyzés:

  1. Kedves Andrea !
    Most fedeztem fel csodálatos fotóidat Melinda és Robi kerámiáiról.Élmény volt a sok szépséget látni, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata!
    nagyon köszönöm! :)
    Andi

    VálaszTörlés